آخرین اخبار

زمین والیبال یا رینگ بوکس؟

هرچه به پایان رقابت‌های لیگ برتر والیبال نزدیک می‌شویم شاهد اتفاقات عجیبی در جریان مسابقات هستیم.

اشتراک گذاری
23 بهمن 1402
کد مطلب : 11828

به گزارش خبرگزاری فارس، در یکی از دیدارهای هفته بیستم لیگ والیبال، چادرملو و ایفاسرام اردکان به مصاف هم رفتند و شهرآورد اردکان در هفته بیستم لیگ برتر رقم خورد. ایفاسرام اردکان با ۱۱ برد و ۳۲ امتیاز (جایگاه ششم) و چادرملو اردکان با ۹ برد و ۲۸ امتیاز(جایگاه دهم) پا به میدان گذاشتند. دیدار رفت این دو تیم روز یکشنبه ۵ آذر ماه برگزار شد و با نتیجه سه بر صفر به سود ایفاسرامی‌ها به پایان رسید و در دور برگشت این تیم موفق شد در سه ست دوم، سوم و پنجم با امتیاز‌های ۲۵ بر ۲۲، ۲۵ بر ۲۲ و ۱۵ بر ۱۳ پیروز مسابقه باشد و چادرملو هم ست‌های اول و چهارم را با امتیاز ۲۶ بر ۲۴ و ۲۵ بر ۲۰ از آن خود کرد.

با احتساب این دیدار ایفاسرام اردکان ۱۲ برد و ۳۴ امتیاز در کارنامه خود دارد و چادرملو هم یازدهمین باخت خود را رقم زد و این تیم اردکانی با احتساب یک امتیاز از این بازی در حال حاضر ۲۹ امتیازی است و در جایگاه دهم باقی خواهد ماند.

این دیدار در سالن آیت‌الله خاتمی اردکان برگزار شد و وحید پورکاشیان و حامد آقابراری داوران اول و دوم این دیدار بودند. نادر انصاری، نماینده سازمان لیگ و علی اصغر حاجی کاظمی ناظر فنی و داوری این مسابقه با حضور دو هزار تماشاگر بودند. این دیدار ۱۸۳ دقیقه طول کشید که رکورد طولانی‌ترین مسابقه لیگ برتر ۱۴۰۲ را شکست. دیدار دو تیم هورسان رامسر و چادرملو اردکان در هفته پنجم این مسابقات با ۱۸۰ دقیقه رکورد پیشین طولانی‌ترین مسابقه را داشت. اسماعیل طالبی بازیکن ایفاسرام اردکان در ست سوم و موسی سخاوی بازیکن چادرملو در ست چهارم کارت زرد گرفتند و بهمن جهاندیده بازیکن چادرملو و علی حق‌پرست بازیکن ایفاسرام در ست چهار کارت قرمز دریافت کردند.

حواشی و جنجال این مسابقه به قدری عجیب بود که بازتاب آن در رسانه‌های داخلی و خارجی به نوعی موجب آبروریزی برای والیبال کشورمان شد. هرچند سازمان لیگ در اطلاعیه ای فوری جلوداریان و جهاندیده را تا اطلاع ثانوی محروم کرد، اما باید منتظر ماند و دید آیا مسوولان فدراسیون برخورد قاطعی با خاطیان این اتفاق خواهند داشت یا بازهم مماشات می‌کنند؟

اما سوال اینجاست که موضوع چه بود و چرا کار به زد و خورد بین بازیکنان و اعضای کادر فنی کشیده شد؟ پس از گرفتن امتیاز پایانی بازی در ست پنجم توسط تیم ایفاسرام، سرمربی این تیم یعنی عباسعلی میرحسینی که از مکتب باشگاه شهداب است اقدام به خوشحالی عجیب به سوی نیمکت تیم چادرملو اردکان می‌کند که بعد از این حرکت بازیکنان چادرملو نسبت به این اتفاق اعتراض می‌کنند. در ادامه میرحسینی با دور شدن از صحنه درگیری‌ها به نظر می رسد شروع به فحاشی می کند که برخی از شاگردانش در تلاش بودند که وی را آرام کنند تا قائله خاتمه پیدا کند.

خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، برای پیگیری این موضوع چندین بار با میرحسینی تماس گرفت، اما سرمربی تیم ایفاسرام از پاسخگویی و توضیح درمورد رفتارش امتناع کرد تا شاید کمیته انضباطی نسبت به رفتار این سرمربی تصمیم‌گیری کند.

بعد از این جریان با ورود تماشاگران به زمین بازی، درگیری لفظی بین تماشاگران و بازیکنان تیم چادرملو پیش آمد که آن هم با وساطت کادر فنی و سرپرست تیم چادرملو  این موج از نا آرامی هم آرام شد. در ادامه سرپرست تیم چادرملو شروع به بیرون کردن تماشاگران از زمین مسابقه کرد تا از شروع درگیری‌های احتمالی بعدی جلوگیری کند، اما درگیری یک تماشاگر با او آغازگر جنگ شد و سالن والیبال را به رینگ بوکس تبدیل کرد. بلافاصله بعد از این اتفاق تدارکات تیم ایفاسرام که اتفاقاً فرزند خواهر مدیرعامل باشگاه هم هست از پشت با مشت به گردن مهدی کبیری‌پور، سرپرست تیم چادرملو می‌زند و سرپرست و مدیر فنی تیم والیبال چادرملو را به زمین می‌اندازد.

بعد از این حرکت سجاد جلوداریان لیبروی تیم چادرملو مشتی را روانه او می‌کند. در همین حین برخورداری، کمک‌تدارکات تیم چادرملو با ضربه‌ چند تماشاگر نقش بر زمین می‌شود و اتفاقات ناگوار دیگر…

کامبیز یعقوبی، سرمربی تیم والیبال چادرملو در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درمورد اتفاقات رخ داده در پایان مسابقه اظهار داشت: تمام اتفاقات در ویدئوهای منتشر شده موجود است. من فعلاً صحبتی درمورد اتفاقات نمی‌کنم تا کمیته انضباطی شرایط را بررسی کند. خودم هم از اتفاقی که رخ داده ناراحت هستم و فکر می‌کنم فعلاً با سکوت می‌توانم کمک کند تا شاید شرایط کمی آرام شود.

پایان پیام/



این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست + ده =